24 Haziran 2015 Çarşamba

Bourjois Healty Mix Fondöten


        Günaydın, rengarenk bir yazıyla daha buradayım :) Bildiğiniz üzere Bourjois markası ülkemizden çekildi ve muhteşem doğal görünümlü fondötenlerinden, formülü harika kalıcı ojelerinden bizi mahrum bıraktı. Önceleri çok haberdar olmadığım bu markayı bir seyahatimde keşfettim ve tek kelime ile BA YIL DIM. Gelelim buram buram meyve kokan ödüllü ürünümüze.


     Pompalı bir başlığa ve cam bir şişeye sahip olması ilk artısı, kapağını açar açmaz burnunuza gelen güzelim meyve kokusu ise sizi sizden alabilir :) 


Yapısı biraz fazla akışkan olsa da kesinlikle çizgilenme yapmıyor kapatıcılığı ise tam orta hatta ortadan biraz daha fazla. Problemli cildim çok az ürünü kaldırabiliyor ama buna resmen bayıldı. Daha önce 51 numarasını çok arasamda bulamayınca mecbur 52 aldım ve hiç uyumsuz görünmedi. 


İlk fotoğrafta pek anlaşılmasa da normalde çok açık tenliyim ve damarlarımın rengi de çok belirgindir, dağıtılmış halinde ise damar renginden eser yok. Problemli ve lekeli ciltlere gözüm kapalı önerebilirim, doğal duruşu ve ciltle bütünleşmesi, kurutmaması ise diğer artıları. Üründe gözlemlediğim olumsuz bir yön yok, fiyat-performans açısından da gayet başarılı. Beauty Blender, RT Expert Face Brush ve Sigma F80 ile denedim fakat en pürüssüz sonucu F80 ile aldım, elimle uyguladığımda da gayet bütünleşti yüzümle. Kalıcılığı ise en fazla 10 saat durdu yüzümde ve hafif bi uçma gözlemledim onun dışında bir problemle karşılaşmadım. Umarım yakında tekrar ülkemize gelir, doğal bitişli fondöten arayışındaysanız yurt dışına gidecek birinden mutlaka sipariş edin. Sevgiler :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder