21 Eylül 2015 Pazartesi

Soleil Tan de Chanel


Çoğumuz için okulun henüz başlamadığı sendromssuz bir pazartesiden herkese günaydın. Günün konuğu fazlasıyla popüler, high-end bir bronzer olan Soleil Tan de Chanel. Uzun bir süredir ülkemizde bulunan bu ürün artık bulunmuyor ve bu yüzden bu kadar kıymetlendi diye düşünüyorum. Hayatımda bu kadar fazla abartılan bir ürün daha görmedim, her kullanışımda bi ümit bu sefer güzel olacak diye düşünüyorum ama yok, sanki tenimin rengine fazla turuncu kaçan bir fondöten almışım da oraya yanlışlıkla sürmüşüm gibi görünüyor, hiçbir zaman sürüpte dışarıya çıkamadım öyle ki komik bir görüntü. 


Köpük formda olan bu ürünün miktarı ise evladiyelik, sür sür bitmez. Rengim Mac'te Nw15 çoğu kişiye göre açık bir ton ama ürün zaten renksiz yüze sıcaklık katmak ve bronz görünüm yaratmak için kulanılıyor ve benim beklentilerimi maalesef karşılamadı. Buğday tenliyseniz sizlere yakışabileceğini düşündüğüm bu ürünü Sigma F40 gibi açılı kontür fırçaları ile rahatlıkla uygulayabilirsiniz. Ürünün tek sevdiğim yanı ise paketlemesi ve kokusu. Bu bronzer ı kullanıyorsanız ya da denediyseniz düşüncelerinizi yorum olarak bırakırsanız sevinirim, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder