3 Aralık 2015 Perşembe

ELCA Alışverişim

Yepyeni bir alışveriş yazısıyla merhaba! Bugün sizlere Elca alışverişimden bahsedeceğim, öncelikle Elca nedir ve nasıl gidilir kısmından başlayalım. Elca'nın açılımı Estee Lauder Companies ve bünyesinde Mac, Bobbi Brown, Clinique, Estee Lauder, Michael Kors, Darphin, Jo Malone gibi markaların son kullanma tarihi yakın veya dönemlik çıkan koleksiyonların raftan kalkınca geldiği yer. Sadece İstanbul Maslak'ta iki mağazası var biri Orjin diğeriyse Sun Plaza'da ve sadece hafta içi mesai saatlerinde açık. Bu plazalara Taksim metrosuyla çok rahat ulaşablirsiniz, İtü Ayazağa durağında inip Plazalar çıkışından çıkıp karşıya geçiyorsunuz ve direk Orjin Plaza'nın önüne çıkıyorsunuz.


İlk olarak Orjin'e girdim, direk alt kata inince karşınıza çıkıyor. Buradan iki ruj bir de krem allık aldım, Elca hakkında fazlasıyla yazı okudum, bomboş bir yer bekliyordum fakat oldukça kalabalıktı. Ben Mac'in Cinderella koleksiyonunda çıkardığı ruju ve far paletini bulurum diye düşünmüştüm ama sanırım raftan kalkalı çok olduğundan onlar bitmiş, sadece pigmentler kalmıştı. Bende Mac stantlarını pas geçip Clinique'e yöneldim, uzun zamandır istediğim stik allığı burada bulmam çok çok iyi oldu. Zaten en fazla çeşit Clinique ve Bobbi Brown stantlarında var. Aldıklarımsa şöyle;


Clinique Chubby Stick Cheek Colour Balm - 01 Amp'd Up Apple
49₺


Bobbi Brown Rich Lip Color - 06 Sweet Nectar
53₺


Bobbi Brown Lip Color - 04 Tulle
53₺

İlk mağazadan aldıklarım böyleydi, yalnız iki ruj da aynı renk gibi çıkmış ama alakaları yok :) İnstagram'da bir gönderimde cildime Co2 frasiyonel lazer yaptırdığımdan bahsetmiştim, bu nedenle dudakta nasıl durduklarını paylaşamadım ama ilk fırsatta bir görsel ekleyeceğim.


Mac 233 - 45₺

Son ürün ise Mac'in eski bir koleksiyonuyla çıkardığı ve normal seride de olan 233 numarali far fırçası. Bu fırçayı Sun Plaza'daki mağazadan aldım, Orjin'den çıkıp sola dönüyorsunuz 50m sonra sağınızda kalıyor. Bu mağazaysa tam beklediğim gibi küçük ve sakindi, Bobbi Brown ve Estee Lauder ürünleri çok fazlaydı ama zorlasam da bir şey beğenemedim. Bu arada bu mağazalarda sadece kredi kartı geçiyor ve taksitlendirebiliyorsunuz.

Umarım yararlı bir yazı olmuştur, bir an önce ürünleri kullanıp instagram üzerinden görünümlerini paylaşacağım. Siz de bu yazıdan sonra gider de bir şeyler alırsanız ya da daha önce aldıysanız yorum olarak bırakırsanız sevinirim, neler buldunuz çok merak ediyorum, sevgilerr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder