22 Kasım 2015 Pazar

Rimmel London Brow This Way

Güzel bir tatil gününden herkese günaydın! Bir süredir sınavlarım sebebiyle tatil nedir bilmiyordum ama sonunda bittiler ve bende bloga dönüş yaptım :) Bugünün konuğu ise Rimmel London markasına ait bir renkli kaş maskarası. Öncelikle kaşlarımı aldırmadığımdan daha önce çok fazla kaş ürünü kullanmadığımı söyleyebilirim, sadece Mac ve Benefit markalarına ait iki ürünü kullandım ve bu ürünü de onlara dayanan tecrübelerime göre yorumlayacağım :)


Ürünün ambalajı bu şekilde sade ve boyutu sebebiyle gayet kullanışlı. Bendeki rengi Medium Brown ve hatırladığım kadarıyla Türkiye'de sadece üç rengi var (001-Blonde, 002-Medium Brown, 003-Dark Brown). Yurt dışında şeffaf olanını da görmüştüm fakat hiçbir Watsons'ta görmedim göreniniz varsa yorum olarak bırakırsanız sevinirim :)


Gelelim renkli kaş ürünlerinde en önemli nokta olan fırçaya, bu ürünün tek sevmediğim özelliği bu büyük fırçası oldu. Yukarıda belirttiğim gibi kaşlarımı almıyorum kalın ve doğal görünümü çok seviyorum ama benim kalın kaşlarımda bile uygularken taşma yapıyor, kullanırken ürünün çoğunu kapağının kenarlarına sürerek daha kullanılabilir hale getiriyorum, böylelikle hata payı daha az oluyor. İnce kaşlarınız varsa verdiği rengi ve sabit tutma özelliğini sevseniz bile uygularken sizi çok uğraştıracak bir ürün.


Rengi tam olarak böyle, ilk kullandığımda koyu geldiğini düşünsemde bir süre sonra rengin tam olarak oturduğunu farkettim. Sabit tutma özelliğine gelirsek en fazla 8 saat kaldı kaşlarımda ve herhangi bir dökülme soluklaşma gözlemlemedim ama 5 saatten sonra sabit tutmamaya başlıyor. Uygun fiyatlı olunca 'kaşlarımı döker, sürünce jole sürmüş gibi sert olur kaşlarım' diye ön yargıyla yaklaştığım ürün beni oldukça şaşırttı, ne kaşlarımı döktü ne de sertleştirdi, fırçası dışında hiçbir olumsuz yanı olmayan bu ürün günlük rutinimin bir parçası halinde geldi. Son olarak bu tonun çook sarışın veya çok esmer olmadığınız sürece herkese tam uyacağını düşünüyorum. Ürünü Watsons Mağazalarından 13tl gibi çok uygun bir fiyata edinebilirsiniz. Umarım yararlı bir yazı olmuştur, sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder