8 Ekim 2015 Perşembe

Missha Perfect Cover BB Krem


Merhabalar, bugün ilk ve tek memnun kaldığım bb kremden bahsedeceğim. Daha önce Maybelline, Garnier ve Clinique markalarının bb kremlerini denemiştim fakat hiçbirinden memnun kalmamıştım. Yüksek kapatıcı bir bb krem arayışındayken herkes Missha markasına ait bu üründen bahsedince bir de buna şans vermek istedim.


Ürünü online alacaktım fakat Ankara ziyaretimde mağazasını görmem çok çok iyi oldu yoksa rengimden bir ton açık olan No:13 ü sipariş edecektim. Kore menşeli olan Missha genellikle bb kremleri ile tanınsa da mağazada denediğim bir çok ürünü çok beğendim. Ürün bu şekilde alışık olmadığım bir paketlemeye sahip, ilk başta garipsemiştim fakat daha sonra, ürünün bu ambalaj ile  hiç israf olmayacağını farkettim.


Ürünün yapısı gayet yoğun, bu nedenle miktarını gayet iyi ayarlayabiliyorsunuz ve dilediğiniz şekilde uygulayabiliyorsunuz. Krem tam olarak Arko'nun eski yağlı kremleri gibi kokuyor bu nedenle her sürdüğümde çocukluğumu hatırlatıyor bana :)


Kuruluktan kabuk kabuk duran cildimi nemlendiriyor ve asla ağırlık yapmıyor. Kızarıklıklarımı, leklerimi öyle güzel kapattıki şu ara elim başka bir şeye gitmez oldu. Beklentimin kat kat üstünde bir performansı var ilk sürdüğümde ''bana koyu olur bu ton'' dediğim ürün bir süre sonra cildimle bütünleşip varlığını bile unutturuyor resmen. Kapatıcılığını yüksek istediğimden ben daha çok buffing fırçalarla uyguluyorum. Son olarak ürün 50ml ve fiyatı 69.90tl. Ürünü missha mağazalarından ve www.missha.com.tr den satın alabilirsiniz, sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder