15 Haziran 2015 Pazartesi

Mac Prep+Prime Natural Radiance Base - Radiant Yellow

Günaydın, azıcık gecikmiş ikinci yazımla sizlerleyim. Bugün bir süredir kullandığım bu baz hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.  Bu seride iki seçenek var; Radiant Yellow ve Radiant Pink, benimki Radiant Yellow. Ürünün tanıtımında herhangi bir kalıcılık veya gözenek kapatma, küçültme iddiası yok. Sadece makyaj öncesi E ve C vitaminleriyle cildi dinlendirip bir ışıltı kazandırmayı ve sarı olduğu için kızarıklıkları nötrleyip sağlıklı bir cilt görünümü vaadediyor.

Ürünün paketinden bahsetmek gerekirse siyah simli bi kutuda geliyor. Mac'in paketlemesinin çok sevimli olduğu söylenemez bildiğimiz siyah klasik bir paketlemeye sahip. 


Pompalı bir başlığa sahip bu özelliği sayesinde de gayet hijyenik. Pompalı ürünlerde genelde istenilenden fazla ürün çıkma sorunu oluyor fakat bu üründe böyle bir problemle karşılaşmadım. 


Kremsi ve hafif bir yapıya sahip. Bir pompa ürün rahatlıkla bütün cildinize yetiyor bu nedenle bayağı bereketli. Diğer bazlar gibi slikonumsu bir yapıya sahip değil aksine nemlendirici sürüyormuşsunuz hissi veriyor. Gelelim değerlendirmelerime; aldığımdan beri sadece yedi kere kullandım kalıcılığı artırma gibi bir özelliği yok sadece nemlendirip parıltı veriyor. Daha önce bahsettiğim gibi problemli bir cildim var, kızarıklıklarım için sarı rengini tercih etmiştim fakat hiçbir şekilde kızarıklıklarımı nötrlemedi sadece nemlendirmekle yetindi ve bende sivilce de yaptı yani kısacası ben sevemedim. Fiyat performans açısından da başarılı bulmadım bu fiyata daha güzel bir baz alabilirsiniz. Ürün 50ml ve fiyatı 117tl, ürünü mac mağazaları ve www.maccosmetics.com.tr den edinebilirsiniz. Sorularınızı veya iyileştirmem gereken noktaları yorum olarak belirtirseniz sevinirim, sevgiler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder