3 Mart 2016 Perşembe

Clinique Anti Blemish Kapatıcı

Herkese yeniden merhaba, bugün yine ve yeniden bir ten ürününü yazdım :) Sivilce problemimden dolayı uzun bir süre sadece clinique ve shiseido markalarını kullandığım bir dönemden geçmiştim ve bu vesileyle bir çok ürün deneme şansım oldu, bu kapatıcı da o dönemde alıp hala bitiremediğim bir ürün. Neden bitiremediğime bi bakalım...


Öncelikle ürün bu şekilde bir tüpte geliyor ve ince başlığı sayesinde kolay bir kullanım sağlıyor, fakat yapısı biraz kalın olduğundan çıkarmakta zorlanabilirsiniz.


Clinique bu kapatıcıyı sivilcelere özel olarak tasarlamış ve lokal olarak kullanımda sivilceyi kapatmayı, kurutmayı ve iyileştirmeyi vaat ediyor. Öncelikle sivilceyi gerçekten kuruttuğunu gözlemledim, kapatıcılığı da bana yeterli geldi fakat bunların yanında sürdüğünüz yerde sadece sivilceyi değil yüzünüzü de kurutuyor. Bana göre yapısı çok çok kalın ve pudralı.


Uygulanmış hali ise bu şekilde, damar görünümünü tamamen kapatsa da ne kadar pudralı olduğu çok net görünüyor. Cildindeki sebum fazlalığından sivilce sorunu yaşayanların bu ürünü rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum fakat cildi hem çok kuru hem de sorunlu olanlara asla öneremeyeceğim bir ürün. Bir eksisi de renk skalasının çok dar olması, toplamda 3 rengi var ve bendeki 01 Fair olan en açık rengi olmasına rağmen çok sarı duruyor. Son olarak ürün 10ml ve fiyatı 79tl, ürünü clinique mağazalarından veya online sitesinden temin edebilirsiniz, umarım yararlı olmuştur, sevgiler :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder